Sola !

Kom precis hem efter en underbar varm dag med Zana. Dagen började med att vi gick till jobbet och åt bullar. Idag var det en ovanlig tråkig dag på jobbet, vilket sker mycket sällan, rättare sagt ALDRIG ! När vi då fick 1 timmes rast gick vi och sola för att få lite färg och återvände till jobbet. Efter att äntligen har slutat kl. 16.00 återvände vi till ankedammen (bästa solplatsen eveer) och fortsatte sola. Nu sitter vi hos mig oh ska snart käka. Här kommer det lite bilder från dagen o dagens outfit =)


Här ligger jag och njuter av solen =)

Våra fina Benband

Jag i solen

Mina bruna ben .. :)

Zanas röda ben :)

=D

Över smutsiga barn som aldrig ätit glass

Zana =)

Och dagens outfit:



Kram Tina.


Kommentarer
Postat av: simones

Så otroligt vackert :D

2010-06-25 @ 13:09:02
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0