Skottlossning i Holma!

Man börjar bli lite orolig över att gå ut, Det är fel att man ska behöva känna en sorts rädsla när man går till affären och ska handla något litet, sedan vakta ryggen för att inte råka bli skjuten! va fan ska det föreställa!
Föräldrar ska börja vara oroliga och hålla barnen hemma för man vet aldrig vad som kan hända, Kom precis hem från syrran och jag hann räkna upp tio polisbilar utanför min lägenhet om inte mer! Det bara fortsatte komma bilar. Man börjar tänka vad det är som händer med världen?!

Jag bor i Holma i Malmö , och här har jag alltid kännt mig tryg, inte så att jag inte känner mig trygg just nu det gör jag, men ändå så ska man vara rädd om sig själv. Tre dagar i rad har det varit skottlossningar personer är skadade eller livshotade, herregud man blir ju fan helt GALEN!
vi får hoppas att det fixar sig snart och lugnar ner sig. Med andra ord är Holma som Texas i USA, där människor använder vapen som leksaker!
Godnatt

Kram Tina





Kommentarer
Postat av: Mer

Det är inte första gången http://www.sydsvenskan.se/malmo/article902532/Person-skjuten-i-Malmo.html

2010-06-19 @ 12:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0