Saknad!

Varje dag med dig har varit lyckad, oavsett om du har slängt ut något dumt från din mun eller råkat göra något, ändå har jag aldrig kunnat bli sur på dig, Du är som en mindre bror till mig och kommer alltid att vara de.
Jag har svårt att förstå att jag inte kommer se dig på 3 hela månader..

Minns i skolan när någon sa något till dig eller bråkade med dig, så brukade jag alltid bråka med dom och säga att de inte skulle hålla på. Ingen fick vara taskig mot min lilla bebis =)
Ida är vi bästa vänner och kommer alltid förbli det hoppas jag..

Trevlig resa Momme <3







Kram Tina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha awww,kmr sakna dig mkt mer

2010-06-07 @ 00:59:00
Postat av: sabina

kommer sakna han riktigt mycket ! <3

2010-06-07 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0