Ödet

Styr ödet vårt liv? Ibland när jag har tråkigt så brukar jag tänka på frågor som jag tror ingen kan besvara, min hjärna är full av sådana frågor och den senaste tiden har jag kännt att något skumt är på gång.. Jag får tecken på allting.. Scaryy. Iaf jag satt och tänkte idag eftersom jag inte är religös dvs tror inte på någon religon så är gud den enda jag är rädd för och tror på. Men sedan tänkte jag. Är det ödet som styr vårt liv eller är de gud som är ansvarig för oss. Eftersom vi bara lever en gång och livet går så snabbt förbi bestämmer gud då över vårt öde, sedan kom frågan varför skall vi då bry oss om att försöka bättra oss om vi gjort något dumt, det står ju ändå skrivet vad som skall hända med oss? Jag lever varje dag som om det vore min sista, Jag tänker inte på det som hände igår eller det som ska hända jag lever för tillfället. Och sedan om jag dör är det upp till gud för vi alla är i hans händer. Jag känner mig helt enkelt förvirrad..  



Kram Tina

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo det var din blogg ;)

2010-06-25 @ 09:03:52
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0