Bilder från Kosovo!

Godmorgon allihopa, Jag vaknade för inte för så länge sen är helt död ! Satt och tänkte tidigare att jag reser om 29 dagar det är sjukt! Det har gått så jävla snabbt att de inte är sant blir nästan lite nervös om vad jag ska ta med mig och så haha . Jag ska ju vara där så länge det är de enda jag har ångest över och jag kommer verkligen sakna sverige tro det eller ej! Förra året åkte jag bara med mamma jag tror det var den roligaste sommaren som jag någonsin har haft!


Sommaren 2009 is da shit! Jag har aldrig haft så mkt kul som jag hade då, innan jag åkte till Kosovo så badade vi i bo01 varje dag lärde känna nya personer och det var skiiit varmt hela sommaren! Sedan åkte jag till Kosovo och där var det så jävla kul går inte att beskriva med ord! vi får hoppas att denna sommaren blir likadan ..



Detta var innan jag åkte till Kosovo,
Första bilden : Möllevångsfestivalen
andra bilden: Tog ut min Tungpiercing
Tredje bilden: På båten i tyskland
Fjärde bilden: I bussen på väg till Kosovo



Första bilden: En granne i närheten. Han är byggare och när han såg mig så skulle han pröva mina glasögon!
Andra bilden: Vi var och badade jag och min kusin sedan kom alla hans kompisar haha
Tredje bilden: Kusin och jag
Fjärde bilden: Världens godaste dricka (Bambi) Lyckades alltid bränna mig med den.



Första bilden: Kompis & Jag på brölopp
Andra bilden: Vi klädde ut två killar till tjejer med klänningar och vi sminkade dom skrattade ihjäl mig!
Tredje bilden: Bruden som gifte sig =)
Fjärde bilden: ...


tryck på bilderna för att se dom tydligare!:D

Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0