Mamma <3

Vet inte vad som får mig skriva detta inlägget men har så mycket i tankarna just nu, och det känns som att bloggen är den enda som förstår mig.
Många väljer att hålla sitt privat liv hemligt men jag väljer helst att prata ut, kanske någon där ute har de precis som jag.

I alla mina år har jag varit med om drama , så mycket har hänt och jag har varit med om så mycket! Ibland kan jag bara känna att jag vill gråta men istället visar jag min glada sida och ingen förstår hur det är att vara i min situation. En sak jag insett är att hur mycket min mamma är värd.
När min pappa gick bort år 2001 så påverkade det mig väldigt starkt jag var alltid pappas lilla favorit flicka och att veta att jag inte kan vakna upp och få se honom igen känns för jävligt.
Men jag har min mamma och det ska jag vara glad för, hon har offrat så mycket för min skull så att jag ska få det bra. man vet inte värdet av sina föräldrar föräns man förlorar en av dom eller kanske båda ..
Jag är helt säker på att om min mamma inte hade funnits så hade världen förlorat sin glans , för hon är den viktigaste i mitt liv och jag älskar henne obeskrivligt mycket!
Säg aldrig hoppas dom dör eller något sånt för en dag ångrar ni er och sedan kan man inte göra något åt saken. en sak jag lärt mig med är att ju mer dom klagar och håller på destå mer bryr dom sig om er..
Ta hand om er

Kram Tina




Jag&Mamma



Min älskade pappa R.I.P love u <3


Kommentarer
Postat av: vickan

hej vilken fin blogg du har :)

2010-06-10 @ 23:19:38
URL: http://stoltnorrlaning.blogg.se/
Postat av: marie

hej , först o främst .

JÄTTE fin blogg . och jag tycker verkligen jätte synd om dig . Man ser att du har gått med otroligt

mycket nu dom senaste åren . Det är bra att du har varit starkt och haft kraften att orka vara glad .

fortsätt att vara det .

kram (: <3

2010-06-11 @ 23:21:49
URL: http://marieoveronika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0