I (L) Stockholm NOT !

Dom flesta som känner mig vet att jag inte kan slita mig från Malmö , trivs så bra här nere och kan aldrig tänka mig bo någon annanstans. Kanske för att jag bott här hela mitt liv och kan gatorna in och ut. eller för att jag trivs så  bra med personerna här eller kan det bero på att skånskan är det finaste som finns?

Iaf den 3 mars åkte jag och några vänner ner till Stockholm , åtta timmars buss resa det var värt det =) Vi hade super kul med flera andra ungdomar från olika städer något man aldrig kommer glömma.
Jag trivdes i sthockholm men det var något som saknades ..

Nr 1: Allt var för stort man visste inte var man skulle börja

nr 2: Folket där var inte riktigt som personerna jag är vana vid

nr 3: HATAR DIALEKTEN!

Vi var där tre dagar och tro mig redan efter första dagen kände jag saknad och grät i telefonen när jag pratade med mamma , ville komma tillbaka till Malmö där jag hörde hemma, no ofence men sthockholm kommer inte ens i närheten av Malmö !

Om ni har sett MALMÖ har ni sett världen, så tveka inte att komma ner hit. ni ångrar inte er










Några bilder från STOCKHOLM

Kram Tina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0