Gårdagens outfit! Och älsklingens födelsedag!

Kunde tyvärr inte ladda upp bilderna igår eftersom jag somnade hos syrran och kände inget ork att skriva ett inlägg men nu har jag ork =) , Jag tog ledigt från jobbet eftersom jag ska göra pass nu med morsan för snart reser jag wohooo. Iaf ni får se gårdagens outfit Och lite bilder från liseberg, dessutom vill jag bara säga

Grattis på födelsedagen Heide du är en annan mamma för mig otroligt underbar kvinna hoppas du lever i 100 år, OBS! dina Burek är bäst!





Skjorta : H&M
Shorts : H&M
Nylon strumpbyxor: H&M
Converse skor =)



Zana& Jag


Qere & Zana


Qere&Flore Jag och Zana


Jag och dvärgarna=)



Heide en älskad drottning

Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0