Fiskedag!

Tjena bloggen! Ida är det mycket fint väder här i skåne, rikti härligt! Vet inte riktigt vad jag ska göra, antigen gå in och ta en dusch för jag luktar fisk eller så åker jag till stranden badar och solar sedan kommer hem och duschar, inte bestämmt mig än.
Iaf anledningen varför jag luktar fisk just nu, är för att jag har fiskat hela dagen med jobbet!
Har varit suuuuper kul och något värt att minnas.. Vi började med att åka till ett ställe som heter ön tidigt på morgonen och när vi kom fram så väntade båten på oss, alla var redan där! typiskt mig som ska komma försent..
Men annars gick det jätte bra, jag fiskade upp 3 enorma fiskar för första gången i mitt liv? fråga om jag blev stolt! HEELLL YES:D jag hoppade av glädje och blev helt ivrig när jag skulle veva upp linan.. haha men det var väldigt kul nackdelen var att det luktade skit men och vem bryr sig =)!










Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0