Sommaren 09

Ibland använder jag min hjärna för mycket känns det som..
Minns för ett år sen då jag Zana och Lollo brukade gå  ut varje kväll och bara cyklade runt, då var livet helt plötsligt perfekt och man hade inga bekymmer, man var helt enkelt lycklig, vilket man inte känner sig just nu..
Jag blir lätt irriterad på personer för minsta lilla så snälla pressa inte mig och låt mig vara ifred så ska ni se att allt faller på plats till slut,

Denna personen alltsåå finns inga ord du är helt enkelt underbar och dundersöt..



Ibland kan man sakna tiden då man skrattat hela dagarna åt ingenting , men igår började en ny tid för igår så skrattade vii åt allting!. lr ja de mesta va så jävla roligt OBS jag tror jag drack upp halva bo01 (havet). jag blev dränkt av en serb efter att han fick reda på att jag var alban, inkastad av ali 156312 gånger! inslängd av okända människor
3521524 gånger o en massa andra saker. senare på kvällen blev det ännu roligare då åkte zana in i buskarna o jag kunde inte öppna en dörr , vi plockade omogna äpplen o åt dom HAHAHA o någon tappa oskulden me min sadel , de va skit kul iaf glömmder aldrig den dagen 4/7-2009.
jag åker snart längtar som fan puss på er alla.

Så här står det för er som inte ser =)

Kram Tina


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg!

gillar headern stakrt :)

kram

2010-07-10 @ 22:03:11
URL: http://sahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0