Sockersöt

Alltså det finns en sak med sommaren som jag inte kommer på, allting faller på plats helt plötsligt.. Alla är glada, man går till stranden, solar spelar boll det är bara så perfekt, och det är en av anledningarna varför jag älskar sommaren. Vintern är tyvärr så dyster och alla är så dryga.. hoppas gud att vädret fortsätter hålla så här=)
Iaf idag har jag tillbringat hela min dag i stranden, det roligaste var när jag puttade in okända personer från bryggan, jag är inte taskig utan har bara ingen tålamod.. orkade inte vänta på dom haha. Har inte tagit med mig kamran så dum som jag är men framöver kommer det bli mkt mkt bilder på stranden

Kram Tina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0