Skadad

Hej bloggen , just nu vet jag inte vad jag ska skriva eftersom det är helt tomt i hjärnan.. Ibland brukar jag få idéer men sedan när jag sitter framför tangentbordet så blir det bara stopp..
Har inte gjort mycket dom sista dagarna, bara shoppat lite underkläder, smink och kläder inför resan som jag inte orkar tänka på =/..
Känner ingen glädje att resa bort det enda jag känner är att jag är tvungen att vara där i 6 veckor.
Nu tror ni säkert att det är tråkigt nere i Kosovo men det är de inte.. det är skit kul men jag trivs mer i malmö oavsett var jag än reser. Ska iaf fortfarande skriva inlägg när jag är där..



Bryr mig om dig, ifall du inte redan visste om de..


haha valde och ladda upp denna bilden bara för att alla ser jätte konstiga ut och kollar åt olika håll.

Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0