Möts igen..

Hej bloggen! nu är det bara några timmar till och runt denna tiden imorgon så sitter jag på ett flyg på väg till KOOOSOOVOO=) är faktiskt glad, det första jag ska göra när jag vaknar på morgonen är att träffa en person som betyder så jävla mycket för mig och som jag saknat för mkt.

Min pappa, =/ Kommer bli mycket svårt för mig och många tårar men jag måste besöka hans grav för det var så länge sen sist och jag vet att han hade uppskattat det väldigt mycket. Ska försöka hålla tillbaka tårarna men det kommer verkligen inte gå.

Iaf nu har jag packat och gjort allt färdigt uhh ser så fram emot att se alla mina kusiner och vänner jag har där nere, alla roliga sena ute kvällar osv. Jag var ju på den där biokvällen igår, det var rikti kul dom delade ut korv och dricka (åt 5 korvar schhh) haha ingen hemlighet alls jag är VIP där. Plus så spelade dom upp skit bra musik innan filmen började..



Min underbara vackraste pappa och en av dom bästa änglarna som finns, du finns i mitt hjärta föralltid glömmer aldrig dig min idol <3


Qere&Neta delade ut korv


Här spelade dom upp musik 


Mohammed en mycket irriterande söt unge


Shaip ( Personal) Jag & Fadila (personal)


Zana smugglade in korv i fickorna


När vi kollade på filmen


Tjejerna lekte viktiga för att fotas

Kram Tina



Kommentarer
Postat av: Sool

oh ser jätte härlig ut o sitta där ute o kolla på film! :)

2010-07-17 @ 18:41:17
URL: http://nattstad.se/Sool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0