Film gråtit med tjejerna

Har precis gråtit och skrattat med tjejerna Vlora Zana och Qere, vi kollade på en hemsk film som heter Aurore har nog pratat om den tidigare men den är lika sorglig som första gången när jag såg den.. 
Iaf har varit en rolig dag men väldigt tröttsamt också.. När vi satt och grät åt filmen så tyckte tjejerna jag lät för roligt så dom började skratta skiiit mkt! Undra då om jag inte fick flabbnojan och skrattade under hela filmen fastän den var helt hemsk och sorglig..
Nu ska jag sova är helt slut

Kram Tina

Kommentarer
Postat av: Tjej

Hej, behöver hjälp att översätta något från albanska till svenska. Po semraa jam e ti kush je a bon me ditt...behöver hjälp fort!

2010-07-08 @ 10:36:22
Postat av: Tinushja

Det betyder,



Ja jag är semraa och vem är du om jag får veta?



Kram Tina

2010-07-08 @ 23:48:58
URL: http://tinushja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0