The town

Tjena bloggi, just nu sitter jag vid datorn och är halv död med 0 energi i kroppen. Idag har jag nästan blivit behandlad som en prinsessa. Jag har fått allting serverat av mamma pga att jag mått som skit fakitskt.

 Igår när jag var ute så rekomenderade mina kompisar en film som heter The town! och jag har sett så många i facebook som har tjatat om att se den osv. Så jag bestämde för att kolla på den.

Om filmen: Hmm från skala 1-5 så får filmen en 3.5. Inte för att filmen var dålig utan mest för att den  var långtråkig. Ben Affleck var huvudpersonen i filmen och det gjorde filmen ännu bättre. Det är inte direkt min typ av film men ändå bra =) Jag hoppas att det var en tillräckligt kortfattad recension!

Det har snöat så jävla mycket här nere i Malmö och det gör mig galen:@ jag hatar snö! kan de inte bara komma en sol och smälta ner allt snö. Min comviq kompis har gått ut och nu orkar jag inte pallra mig till affären för att fylla på mitt kort. Tyvärr livet suger ibland.






Kram Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0