Sliskiga gubbar!

Jag äcklas, mår illa och känner mig gråtfärdig! varför kan inte bara äckliga gubbar dö, tynaaaa bort!

Jag var på väg hem efter en lång promenad me tjejerna när två män stoppar mig. De hade två stora hundar.
Skitsamma om det endast hade varit männen. Men hundarna fanns ju också där och dem var inte värst trevliga kan jag lugnt säga.
 Dem frågade om jag hade nyckel till porten och jag sa ja, men dem fick ta bort hundarna först. typiskt att jag alltid ska råka ut för män med hundar! så öppnade jag dörren o han tar min hand och pussar den. Blev helt skakig i kroppen så jag bara gick därifrån med raska steg. Jävla gubbar.

Har inte gjort mycket idag förutom att ha pluggat, jag är död orkar inte mer vill bara ha lov! ska sova nu



Sommmmmarlov! solen lyser skönt
Yeah right jullov istället bläääää :(

Kram Tina

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej hopp! Skulle vara kul att veta vad du tycker om min outfit idag!

Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.se

2010-12-07 @ 18:26:27
URL: http://ingridsinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0