Svartsjuka!

En sak jag aldrig kommer förstå med killar är att varför dom ska vara så himla svartsjuka! , det är inte lätt och prata med en kille som är svartsjuk för minsta lilla, tro mig det förhållandet kommer aldrig hålla i längden.
förstår mig inte på vissa personer som klarar av det.. en kille ska aldrig kunna ge mig order eller tvinga mig göra något jag inte vill its sooo wrong:S. Jag är den jag är och om du inte gillar de så fuck u. världen är full av killar tro mig tjejer, han är inte den enda.
Ibland blir jag så jävla lack får spel att dom ska tro att dom har makten över oss, bara för att vi är tjejer betyder det inte att dom är något bättre än vi. Något som stör mig väldigt mycket är killar som säger tyst du kan inget om fotboll du ska tänka på tjejsaker..
Mycket fel! bara för att jag inte är kille betyder det inte att jag inte kan något om fotboll bilar etj. så ni som tror att ni är viktigare och har makten över någon brud, gå köp er ett liv eller hoppa från någon hög våning så gör ni världen en tjänst. Nu ska jag duscha sen lägga mig för har skola imorrn och sedan bygga naglarna godnatt alla söta

Kram Tina <3

 
Mitt liv! stolt moster till en sån underbar baby Elina  (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööt baby :D



hej!

hoppas du haft en fin måndag oc en bra start på veckan!

goa kramar från mig :D:D

2010-04-12 @ 21:55:49
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Tinushja

Hej jadå de har varit bra , hoppas du också har haft de bra kram tina <3

2010-04-12 @ 22:02:09
URL: http://tinushja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0