RADIO

Hejsan bloggen! vill bara säga att jag har haft en rikti pain dag men med ett superduper skönt väder! slutade jobbet för en stund sen helt död är jag , ungarna var inget bättre ida heller helt galna!
Igår så var jag med på radio rgra och music battlades mot en rikti grym kille som heter Leo , men så klart är jag bättre och hade bättre låtar.
Jo det går ut på att jag spelar upp 8 låtar och min motståndare spelar upp åtta låtar. sedan ska man battlas och typ prata om den låten man precis spelat upp. och sedan är det ni LYSSNARE som ska in och rösta på vem som spelade upp bäst låtar! Så gå in och rösta nu på

www.radiorgra.se sedan tryck åt höger sida, senast nytt och rösta på mig Dafina! så är ni bussiga

Kram Tina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0