Olika grajjor!

Hej bloggen , allt bra ida? Själv har det varit en upp och ner dag men annars super duper!
Ida kommer det bara bilder så får ni se vad jag gjort dom senaste dagarna

Kram Tina



Ätit donuts för gott!



Köpt min baseball jacka som jag ÄLSKAR!



Köpt mina örhänge som är så söta, det finns ett par svarta också men dom har jag på mig just nu =)



Mina byggda naglar som jag lovade visa=)



Rökt vattenpipa med Hassan, Sabina , Niddal, Momme, Farhad, Ziad och Malek <3 (Sabina på bild)



Jag när jag blåser ut , man ser mig knappt.



Jag och Momme <3 Love u boy



Jag och Momme igen <3



Det var allt jag gjort dom senaste dagarna Ha de bra så länge Kramisar !

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina naglar, är det akryl? Isf köp akryl borttagning från Deepend. JAg tog bort mina för några dagar sen och jag tror jag satt i ca 3-4 timmar för att få bort dom med aceton. :P

2010-04-28 @ 00:07:15
URL: http://idapettersson90.blogg.se/
Postat av: Tinushja

Hej Ida , ja det är akryl.. jag tar inte bort dom med någon borttagning alls.. jag bara drar av dom haha jag vet låter konstigt :)

2010-04-28 @ 00:46:26
URL: http://tinushja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0