Malmö snack

Tjena bloggläsare, whats up? Här sitter jag och fryser.. Me don't like .
Får nog börja röra mig istället än att sitta och klaga här eller vad säger ni :)?
Dagens tema lär bli MALMÖ SNACK! tadaaaa.
Själv har jag levt hela mitt liv i Malmö förutom att jag föddes då i Norge men ja det brukar jag inte prata så mycket om. så jag kallar ju mig själv såklart för en äkta malmöbo om man nu kan säga så.
Är uppväxt här och såklart så vet folket runt omkring dig mer om dig själv än vad du vet intressant visst?
Det finns både fördelar och nackdelar med Malmö. själv älskar jag Malmö och planerar aldrig och flytta härifrån eftersom det är en del av mitt liv går inte lämna något man börjat från starten med.
Hatar att media ska gå runt och tro att dom vet allt om alla, en svensk från stockholm eller göteborg vågar nog inte sätta foten i rosengård pga media överdrivit så mycket att dom till slut gjort rosengård till värsta irak stället don't take it personal men så är de.
Iaf som sagt är en stolt malmöbo och pratar skåennskkaa också, absolut inget jag skämms över.
Och till er alla där ute som kallar en tjej för GB = gangster bitch för att hon pratar hur hon vill gå och kamma er=)

Jag kommer nog säga mannen , shi , allvar, ey och massa andra slangord tills dagen jag dör, cuz jag är den jag är gillar du inte det så face it bara =) Men ska inte överdriva såklart, pratar som rena rama svensken när jag är på jobbet eller i skolan. meen framför mina kompisar kommer jag förbli den galna malmö tjejen som använder MYCKET slangspråk =)

Kram Tina <3

Vet ni vad som är gult och blått och vajar högt upp i luften?

En svenne som man slagit skiten ur HAHA för torrt skämt


Kommentarer
Postat av: ylva

Tack det samma :)

2010-04-20 @ 16:32:12
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0