Lite extra om mig själv =)

 

FULLSTÄNDIGT NAMN : Dafina Fabregas
BOR: Malmö
SMEKNAMN : Daf,Dafe &Tina
FAMILJ : Mamma, 2 systrar & 1 bror
INTRESSEN : Gå ut med kommpisar&dansa röka vattenpipa:D

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Alltid
ÅNGRAT NÅGOT : Nej
LJUGIT : Ljuger aldrig:)
SVIKIT NÅGON : NEJ
KÄNNT DIG SÄMST :Nej
GRÅTIT : hmm inte vad jag minns
SKRATTAT : Haha alltid:)
VARIT SJUK : nepp
VARIT UTOMLANDS : Nepp

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: Nej inte så
SKRATTAR DU OFTA : Ja alltid
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Mycket Glad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Super!
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: haha hell no!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : vem har inte det?


KÄRLEK!

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Nej krävs och fånga min uppmärksamhet..
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Nej det gör jag inte
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja
OM JA, VEM : Fabregas (L)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Ser de ut som att jag heter Lisa Persson kanskè?
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : haha vad är detta för fråga?
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Nej men jag har sårat
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: finns inget som heter kärlek
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Brunetter
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : han ska vara bomb haha
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Lång =)
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: BRUNETT Sa jag ju

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett
ÖGON FÄRG: Brun
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Normalt 
SNYGG ELLER FUL: lätt Snygg:P
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ja :)
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: japps
ELLER TVÄRTOM? : Näe
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Jaa
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Just nu har jag byggda långa naglar! ahhh pain
SMINKAR DU DIG: Ja men inte överdrivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0