It was all a dream

Tjenixen allihopa, idag har det varit en rätt så fin dag med sol. härligt! sånt vill man se framöver.. dagarna går så snabbt och snart åker jag till kosovo och ska vara där  i hela 6 veckor! självmord? Ja tack =) ehm ska inte göra så mkt idag, får se vad jag hittar på, brukar alltid komma på något sista minuten smart va? Men jaa som jag lovade er från mina förra inlägg de där om drömmar såå ska jag berätta lite nu vad vissa drömmar har för betydelser.

Ifall du drömmer om en död person som talar till dig , så ska du lyssna på vad den personen säger. Den personen säger väldigt värdefulla ord som kanske kan vägleda dig i framtiden eller något liknande lägg de på hjärnan!

Drömmer du om att du är omgiven av vatten (Havet) och ser ingen utväg att komma därifrån så betyder det att någon tycker illa om dig och sprider falska rykten bakom din rygg!

Om du drömmer att du hittar pengar ute och håller dom i handen så betyder det att du kommer hitta något väldigt värdefullt so open your eyes:P

Och sedan så kommer vi till snusk, ifall du drömmer om snuskiga saker som du gör med en annan person så betyder det att om du inte är försiktig kommer din situation försämras.

Sista nu är om du drömmer om Guld eller guldringar! det kan betyda två olika saker med tanke på vad du drömmer för något om guld de kan betyda mycket besvikelse och förluster och om du drömmer om guldringar att du tappar dom från fingret betyder det ondska, fångenskap och döden!

Detta är de mesta jag brukar drömma om sad eller hur :(? men ni får ta del av detta och lära er om ni är med om samma sak

Kram Tina <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0