För nice!

Hejsan allihopa, idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha vaknat, käkat sedan sagt hejdå till mormor och bror som åkte till kosovo idag! snacka om 2 härliga veckor utan att ha någon som pratar hela tiden, då pratar jag  om min bror inte mormor hon är snäll =)
Sedan har jag jobbat. helt slut var jag efteråt och det enda jag hade i tankarna var mat sjukt att man blir hungrig i vatten! för er som inte vet så är jag siminstruktör inte så lätt som de låter.. 
Men nu ska jag nog se en film får säkert bli american crime eller the box inte bestämt mig och sedan bara sega finns inte mycket annat och göra, snacka om att inte ha något liv.. vara hemma och kolla på film på en lördagskväll ehh sajko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0