Drömmar

Drömmar är en del av ditt liv och dom flesta drömmarna har stora betydelser. Jag själv drömmer mycket sällan men när jag väl gör det så är det inga bra drömmar.
Som inatt när jag vaknade fem på morgonen och bara stirrade upp i taket visste nästan inte vad jag skulle göra var så rädd. men när jag sedan förstod att jag var i min säng och ingen annanstans så var det lugnt.
Brukar oftast drömma om döden och så men det är bra och se någon annan dö i din dröm för då betyder det att du förlängt den personens liv men när du ser dig själv dö är det en annan femma. jag ska upptadera senare ikväll och berätta lite om drömmar och vad de har för betydelse so stay tuned

Kram Tina


Kommentarer
Postat av: Joline

veckans blogg är avslutad! :)

2010-04-05 @ 20:57:02
URL: http://jolle.blogg.se/
Postat av: Gelshane

Fint du har gjort din blogg, tummen upp för den =) (Y)

2010-04-05 @ 21:24:41
Postat av: Katrin

Vad jobbigt att bara drömma dödsdrömmar.. Själv brukar jag drömma så konstiga liksom overkliga saker. Har två såna här drömtydarböcker, och ibland slår man upp ett ord som fanns med i drömmens handling och får se att det betyder nåt jättehemskt, haha! Det värsta är att jag nästan tror på allt som står oxå ;)

2010-04-20 @ 08:23:56
URL: http://kattty.blogg.se/
Postat av: Tinushja

haha aa kan förstå dig verkligen! det typ bara fastnar i huvudet sen är det svårt att släppa taget att inte kunna tro på de.

2010-04-20 @ 15:31:04
URL: http://tinushja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0